1. kapitola

04.02.2011 19:06

 

1. kapitola

Útek

 

    ,,Nie!" zajačala Nauru. ,,To nemôžeš urobiť, mami!" Cerox si vzdychla. ,,Ja sa musím vdať. Inak to nejde." snažila sa byť pokojná. ,,A kto bude ochranca? No?" snažila sa Nauru prehovoriť mamu. ,,No predsa ty Nauru! Si už dosť veľká, aby si mohla pokračovať v mojej ceste. Ja čoskoro stratím silu. Nesmiem to ryskovať. Keby sa mi niečo stalo...to by si nechcela však?" Cerox sa pozrela Naure do očí. ,,Ja...Mami ale dobrovoľne nesmieš! Oni samé..." ani nedokončila vetu a už jej skočila do vety Keira, ktorá len teraz pribehla. ,,Čo sa samo, Nauru? Poď sa hrať na záchrancov!" Nauru sa na Keiru smrteľne pozrela. ,,Keira! Toto je vážna vec! Mamina sa chce vzdať svojej magickej sily! A ja mám byť následovník - Alfa!" ,,Čože?! Cerox? To hádam nechcete urobiť, však?! Je to len hlúpy vtip." Pozrela sa nádejne na Cerox aj keď vedela, že to nie je pravda. Všetci boli asi pätnásť minút ticho. Odrazu sa ozvala Cerox: ,,Idem spať. Dobrú!" a odišla do jaskyne. Keira niečo šepla Naure a ona jej prykývla. ,,Áno! Ideme!" povedala a Keira s Naurou ušli zo svojho domova preč. Bolo to ťažké rozhodnutie ale museli.

—————

Späť